آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات دخترم آناهیتا

یک ناهار خوشمزه توی پارک همراه با آناهیتا و تینا

1391/11/2 16:00
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به آناهیتا دوبار  دوتا انتخاب دادم:  لبخند

انتخاب اول : بهش گفتم برای ناهار ماکارونی درست کنم یا میگو پلو  که آناهیتا میگو پلو رو انتخاب کردم خودمم مطمئن بودم برای همین  تقریبا کارهامو کرده بودم .زبان

انتخاب دوم : یکی اینکه بریم دوچرخه سواری   دومی بریم پارک ناهار بخوریم . که آناهیتا گزینه دو رو انتخاب کرد و ازم خواست که میشه تینا و مامانش هم بیان . گفتم چه فکر خوبی بزار زنگ بزنم ، مامان تینا هم همیشه مشتاق این هست که بچه ها با هم باشن  گفتم میام دنبالتون  با هم بریم . غذامونو  آماده کردیم و رفیتم دنبال تینا و مادرش . توی بوشهر پارک های خوب کنار دریاست  موقع ساعت 12 هم کنار دریا کمی گرمه برای همین رفتیم پارک بانوان .

آناهیتا از وقتی عکس وبلاگ آرمیتا که در مورد برف بود رو دید همش میگه کی اینجا برف میاد براش توضیع میدم که اینجا برف نمی یاد  ولی منتظر که برف بیاد تا بره برف بازی . سال گذشته وقتی شمال برف اومده بود من و آناهیتا رفتیم شمال ولی خیلی بهمون سخت گذشت پروازمون به سختی نشست جاده شمال برف شدید بود . ولی دخترم دوست داشت امسال هم بریم که من قبول نکردم  . امروز توی پارک بازی می کرد و بهش داشت خوش می گذشت صداش کردم و گفتم ببین آرمیتا توی تهران هست اونجا الان داره برف میاد هوا سرده آرمیتا باید کلاه و دستکش و لباس های گرم بپوشه تا بتونه بره بیرون ولی شما توی جنوب هستی اینجا هوا گرمه شما عینک آفتابی زدی و ...  تا حدودی راضی شد  تا ببینم تا بعد چه می کنه متفکر

آناهیتا وقتی آفتاب باشه چشماشو می بنده حتما باید عینک بزنه  

  

 آناهیتا و تینا در حال توپ بازی قلب

دیدن دو نفری مزه نداره یار گرفتن

اینجا هم آناهیتا داره منو می گیره و من در حال عکس گرفتن و دویدن لبخند

 قلب قرنونت برم الهی  ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نرگس مامان باران
3 بهمن 91 1:04
منم عاشق میگو هستم


هستیم در خدمتون
نیم وجبی
3 بهمن 91 12:16
چه دختر نازی داری ماشالله مرسی که بهمون سرزدی عزیزم


سلام عزیزم ممنون
فهیمه مامی مهتا
3 بهمن 91 13:18
چه دخمل نازی دارید ... مهتای من یک ماه از آناهیتا جون کوچکتره ... موافقید تبادل لینک کنیم ؟


سلام عزیزم حتما خوشحال میشم
لیلا مامان پرنیا
3 بهمن 91 16:47
همیشه به گردش خوشگل خانمممنون که به ما سر زدید ما هم شما رو لینک کردیم به جمع دوستای ما خوش اومدید


ممنون جای شما خالی .
بهاره مامان ونداد
3 بهمن 91 17:00
خیلی ممنون که به وب ما اومدید با افتخار لینک شدید


ممنون لطف کردید
فرشته مامان نیایش کوچولو
3 بهمن 91 17:39
سلام عزیزم. مرسی از لطفتون. دیگه چه میشه کرد باید این کوچولوها یه جورایی کنجکاوی خودشون را خالی کنند. آناهیتا جون را ببوسید. خیلی دختر نازی دارید.


سلام الهی عزیزم .
مامان تارا
3 بهمن 91 23:43
سلام به اناهیتا دختر پاکی و روشنایی و آب

عزیزم اولین باره اومدم وبت خوشگلم لینکت کردم
بازهم سر میزنم بوووووووووووووس


سلام عزیزم ممنون
♥ مامان آینده ♥
5 بهمن 91 17:01
سلام به مامان آناهیتای مهربون و دختر گلش.... به به خوش به حالتون...همیشه به گردش... عزیزم ممنونم که به وبم سر زدی لطف کردی... وقتی کامنتتون رو دیدم خیلی خوشحال شدم و ممنونم بابت معرفی کتاب... اما خانومی من هنوز مامان نشدم و این وبلاگ رو برای نی نی نازی که انشالله در آینده خداوند به ما عطا خواهد کرد درست کردم تا روزانه ها و خاطرات و برنامه هام رو اونجا ثبت کنم... بازهم ممنونم از کامنت زیباتون و خوشحال شدم از آشناییتون
مامان فاطمه
7 بهمن 91 14:45
ای جونم بوشهر و دریاش. همیشه به گردش عزیزم.
مامان تارا
8 بهمن 91 18:56
واسه اناهیتا جوووووووووووووون
مامان تارا
8 بهمن 91 21:16
سلام دوست عزیزم میگم اگه این قالب رو دوست داری برو تو مسابقات نی نی وبلاگ و ادرسش رو بذار تا تو قسمت قالبهای نی نی وبلاگی بیاد من چون خوشم میاد رفتم گذاشتم مررررسی آدرسش اینه اگه دوست داشتی کپی کن و تو قسمت نظرات بذارش تا ساعت 12 امشب وقت هست http://roozgozar.com/3theme/007/
مامان تارا
8 بهمن 91 22:39
سلام خانومی اپیم
مامان اميررضا
9 بهمن 91 11:04
ماشالا چه دخمل نانازي. خوشگل مني
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 بهمن 91 19:29
همیشه به گردش وشادیچه نااازمیشی خوشگلم بااون عینک نازت


سلام عزیزم لطف داری
مریم مامان سلما
13 بهمن 91 0:22
سلام عزیزم ماشاالله دختر نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحال میشم باهاتون دوست بشم


سلام عزیز ممنون شما لطف داری منم همین طور
مامان تارا
14 بهمن 91 19:30
سلام /ای بابا کجایی مامان خانوم چرا اپ نمیکنی از احوالات دخملی باخبر بشیم


چشم حتما
خواهر فرناز
15 بهمن 91 23:23
سلام ما برگشتیم با 2 تا پست جدید چه نازه الهی بگردم
نرگس مامان باران
16 بهمن 91 2:55