آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم آناهیتا

تجربه جدید نقاشی

1391/6/9 17:22
نویسنده : مامان
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان امروز عصر وقتی آناهیتا از خواب بیدار شد خواست نقاشی بکشه  . براش رنگ انگشتی ، رنگ روغن ، مدا شمعی ، مداد رنگی ، پاستا جلوش گذاشتم بهش گفتم  دوست داری با کدوم نقاشی بکشی .

آناهیتا رنگ روغن رو برداشت و گفت با این نقاشی بکشم . منم خواستم یه تجربه جدید از نقاشی داشته باشه براش مقوای مشکی و رنگ سفید و مشکی و سایر رنگ ها رو در اختیارش گذاشتم .

وقتی لباسش رو پوشید و کاغذ ها رو وصل کردیم  رفت سراغ رنگ ها براش کاغذ رنگ مشکی جالب بود وقتی رنگ آبی رو روش کشید هیچی ندید و قتی از رنگ سفید رو زد استفاده کرد دید می تونه نقاشی بکشه خوشحال شد و گفت رنگ سفید می نویسه تموم رنگ ها رو امتحان کرد و بعد فقط از رنگ سفید و زرد استفاده می کرد گاهی هم ترکیبی کار می کرد . من فقط عکس و فیلم می گرفتم و حرفی نمی زدم  گذاشتم خودش کشف کنه و لذت ببره .

مامان های مهربون : برای اینکه دست کوچولوهاتون زودتر پاک بشه کمی رنگ و گمی مایع ظرفشویی  بریزید و خوب بهم بزنید بعد در اختیار بچه ها قرار بدید.

اگر هم خواستید روی کاشی های حموم امتحان کنید کمی آب اضافه کنید تا حرکت رنگ ها رو روی کاشی ها ببینن و عکس العمل بچه ها وقتی داره رنگ ها می ریزه جالبه .

آناهیتا گفت : آبی  فرار کرد . البته اون موقع یکسال و چهار  ماه داشت .

داری با تعجب به رنگ سفید نگاه می کنی

الهی مامان فدات بشه که قلمو رو توی جیب لباست گذاشتی

 

اینم اثر آناهیتا بر روی مقوای مشکی

اینم تکنیک ضربه ای که خیلی دوست داری  اینار رو خودت کشف کردی و خوشت اومده عزیزم

این نقاشی با گوش پاک کن

این هم اثر انگشت که عاشق رنگ بازی با انگشت ها هستی

قربونت برم که میگی دستم کثیف شده

این هم نقاش کوچولوی خسته ما

داری می گی مامان بزار خشک بشه بعد توی آلبوم نقاشی من بزار

                                            

I LOVE YOU NiniWeblog

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامی مائده
5 شهریور 91 22:44
افرین به تو کوچولوی هنرمندم نقاشیهات خیلی قشنگ شدن
مامان کوثر
6 شهریور 91 10:40
ماشاالله چه دخمل با استعدادی چقدر هم ژست قشنگی داره خیلی نقاش بودن بهت میاد عزیزم منم لینکتون کردم خوشححالم یه دوست خوب دیگه پیدا کردم
مامان آریا
6 شهریور 91 11:45
سلام به به چه نقاشی هایی واسه ما هم میکشی؟ اگه وقت داری یه کلاس خصوصی هم واسه گل پسر ما بذار یه عالمه بوس واسه نقاش کوچولو
مامان آرشیدا کوچولو
6 شهریور 91 12:28
این واقعا یک شاهکار هنرییه آفــــــــــــــرین
زینب ( مامان امیر عباس)
6 شهریور 91 15:03
سلام .ماشالله خدا نگهداره این نازنین دخترو واستون
مامان آمیتیس
7 شهریور 91 16:11
سلام. ممنون بهمون سر زدین. راستشو بخواین وبلاگ دخترم قبلا رمز نداشت اما بخاطر یه سری مردم آزار رمز دارش کردم تا خیالم راحت باشه... رمزو خصوصی فرستادم براتون
مامان آمیتیس
7 شهریور 91 16:14
راستی ما بخاطر شغل همسرم فعلا ساکن عسلویه هستیم. خودم شمالی و همسرم خوزستانیه بندرماهشهر
مامان امیر
7 شهریور 91 18:29
آفرین به این گل دختر هنرمند و زیبا، نقاشی هات خیلی قشنگ هستند عزیزم. موفق باشی اگه نقاشی هاتو به فروش گذاشتی منم خریدارم هنرمند کوچولو
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 19:17
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان آمیتیس
7 شهریور 91 20:26
سلام. شما خوبین؟ منم خوشحال شدم از آشنایی با شما. چه جالب شما هم مث ما از دریای شمال به دریای جنوب. آناهیتا جون رو ببوسید
مامان آمیتیس
7 شهریور 91 20:30
راستی با اجازه من لینکتون کردم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 مهر 91 15:58
چقدربهت میادباکلاس خانوم خوشگل چه نقاشی نازی کشیدی
mahtab
16 دی 91 9:15
khoshbehaale dokhtaretoon motmaendam dar ayande zendegi movafaghi khahad dasht