آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات دخترم آناهیتا

آناهیتا و زرافه

1391/5/22 13:06
نویسنده : مامان
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که آناهیتای مامان دلش می خواست یه زرافه داشته باشه همش می گفت میشه برام یه زرافه بخری . دیروز رفتم و یه زرافه خوشکل خریدم وقتی دیدش خیلی خوشحال شد و می بوسیدش . دخترم از باباش و من تشکر کرد وگفت مرسی برام زرافه خریدی یه بوس آبدار هم بهمون داد .

زرافه و گاو ناقلا عروسکهای مورد علاقه آناهیتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 مرداد 91 14:09
سلام .ممنون که به ماسرزدین منم باافتخارلینکتون کردم عزیزخاله هم اسم منی شما ماشاله که چقدرنازی وچقدرشبیه عکس قالب وبلاگتییی همیشه شادباشیددرکنارهم
مامی مائده
24 مرداد 91 18:45
سلام ممنون که به ما سر زدین ماشالا دختر نازی دارین خدا حفظش کنه منم لینکتون کردم
مامان جونی
24 مرداد 91 23:21
سلام.چه دخملی.ماشالله. عزیزم لینکت میکنم.
Ma$ouD
25 مرداد 91 11:57
چه زرافه خوشکلی مبارکه... ای جانم هر روز خوشکل تر میشه و نازتر
مامان کوثر
31 مرداد 91 14:02
سلام آناهیتاجون زرافه نازت مبارک خیلی خوشگله همیشه شاد باشی و لبات به خنده مامان جون خوش اومدی به وبلاگ کوثری امیدوارم دوستهای خوبی واسه هم باشیم بازم پیشمون بیا منم شما رو لینک کردم
مامان پریسا
1 شهریور 91 0:40
سلام مامانی. وای چه زرافه خوشکلی.حتما اناهیتا جون کلی عروسک خوشکل داره چون معلومه خیلی با سلیقه هستن. ممنونم که تشریف اوردید.من هم با افتخار شما رو لینک کردم. خوشحالم باهم دوست شدیم
مامان پریسا
1 شهریور 91 0:41
راستی نقاشی های انگشتی اناهیتا جون رو هم دیدم. ماشالله خیلی هم هنر منده
مامان آریا
1 شهریور 91 9:54
سلام چه دختر نانازی یه نظر خصوصی دارین
باران قلنبه
3 شهریور 91 19:43
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا