آناهیتاآناهیتا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات دخترم آناهیتا

آناهیتا در هفته ای که گذشت

1391/10/13 9:36
نویسنده : مامان
324 بازدید
اشتراک گذاری

دختر من با اصرار زیاد وگریه کردن مادرجون و بابابزرگ شو از شمال به جنوب آورد . آخه دلش تنگ شده بود و هر شب موقع خواب براشون زنگ می زد که دلم تنگ شده بیاین خونه ما . خلاصه با اینکه مادرجون پاهاش درد می کرد اومدن خونه ما ولی همش یک هفته موندن و رفتن .  حسابی به دخترم خوش گذشت باهاشون بازی می کرد دکتر می شد بهشون می گفت شما مریض من هستید  براشون دارو تجویز می کرد با هم معلم بازی و خاله بازی می کردند . این یک هته منو باباش تو استراحت بودیم کاری به ما نداشت . روزی که می خواستن برم عزیز دلم گریه می کرد و می گفت لفطن نرید  . خلاصه راضیش کردم که مادرجون و بابابزرگ برن یکماه دیگه دایی مسعود میاد .

 این روزا اصلا نمی زای ازت عکس بگیرم مجبور میشم پشت سر هم عکس بگیرم تا یکیشون خوب در بیاد

بهت گفتم بگو هلو 

فکر کنم بدون اینکه بهت بگم ازت عکس بگیرم بهتره

یه خنده زیبا از یه دختر مهربون کنار دریای خلیج همیشگی فارس (بوشهر)

                                سه حالت مختلف از آناهیتا      بازیگر خوبی هستی

              خنده                                         گریه                                  ناراحت

            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

باران قلنبه
13 دی 91 12:52
عزیزم عاشق عکس هلوت هستم جیگر من
مامان اریا
16 دی 91 10:28
سلام خوبین ؟دخملی خوبه؟ درمورد درخواست رمزتون باید بگم ببخشید شرمنده ام من معمولا واسه پستهام رمز نمیذارم مگر اینکه یه چیز خاصی باشه که دوست ندارم کسی بدونه و فقط گذاشتم واسه گل پسرم که بزرگ شد بخونه بازم عذر خواهی میکنم یه پست جدید گذاشتم که میتونید بهم سر بزنید خوشحال میشم راستی شما به آنی جون چطوری یاد دادین که موسیقی کار کنه یعنی بلده نت ها رو بزنه آریا یه بلز کوچولو داره که بعضی وقتها همینجوری الکی میزنه بهش میخوام بدونم که چطوری بهش یاد بدم... مرسی
مامان کوثری
19 دی 91 9:28
قربون خندیدن ها و گریه هات خیلی بلایی وای دلم واسه دریا تنگ شده خوش به حالتون
مامان کوثری
19 دی 91 9:29
به وبلاگ جدیدمون هم سری بزن طراحی تقویم 92 و تم تولد به دوستاتون هم پیشنهاد کنید
خواهر فرناز
19 دی 91 22:14
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
مامان پريا
21 دی 91 0:09
سلام مامان جون.من مامان پرياهستم.پرياجون كلاس اواه.خوشحال ميشم دوستاي خوبي واسه هم باشيم
مامان فاطمه
26 دی 91 9:51
آناهیتا جون به نظرم یه تست بازیگری بده. سه حالت ناراحت و گریه و خنده ات خیلی با مزه است. دنیا و دریای خومون
مامان فاطمه
26 دی 91 9:53
با این نظرت که گفتی باید بدون اینکه بدونن ازشون عکس بگیری موافقم . فاطمه هم وقتی می خوام عکسش بگیرم نمی ذاره. دیوونه می شم تا یه عکس ازش بگیرم.
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
2 بهمن 91 17:19
سلام شما بوشهری هستین ؟ خوشحال میشم با یه خانوم کوچولوی خوشگل و مامانش دوست باشم با اجازه لینکتون میکنم دلم میخواد از هم کمک بگیریم برای پرورش ذهن بچه هامون


سلام همسرم بوشهری ولی خودم شمالی هستم . منم همین طور مخصوصا دخترامون هم سن هم هستند. منم خوشحال میشم عزیزم